turn up the lights in here baby, extra bright. I wan't you all to see this

God kväll. Inget intressant har hänt egentligen. Jag och Errol var ute och gick igår en lång jävla tur. Två timmar var vi ute. Det är bäst att gå ute på natten tycker jag, alternativt kväll. Det är inte så mycket mer eller mindre som hände då utan det är mer annorlunda saker som händer. Går man til exempel ute i skogen eller utanför stan så kan man mycket väl se något busigt djur busa runt när dagens hets har lagt sig.
Jag sov bra inatt och vaknade skönt imorse. Sen gjorde jag next to nothing hela dagen, spelade word feud med en dr. dumstrut. Errol kom hem vid halv 6 från jobbet och då åkte vi till Hölick. Gick långt ut på en udde där och kastade macka. Det var en mycket fin kväll och totalt vindstilla. Det kändes nyttigt för kroppen att få andas lite frisk havsluft. Nu ska vi snart se första avsnittet av andra säsongen av Walking Dead. Grym serie!
Det blir rostade mackor och oboy. Värd kväll.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0