Heart of glass

Tänkte göra ett inlägg igår om att jag måste sluta älta saker. Men det känns bättre idag. Just nu lyssnar jag på Bob Marley och tänker inte på något speciellt. Eller jo, tänker lite på Aberdeen som jag ska uppleva om en knapp månad. Borde jag vara nervös? Äsch, jag har åkt ensam förr. Jag är ju aldrig ensam egentligen. Ooh, mystiskt.




Jag tror en förklaring på min inledning är på sin plats. Jag är en ältare. Har alltid varit. Men jag har blivit bättre på senare år. Struntar i att lägga energi på att tänka "jag skulle gjort si istället för så". Men nu ett tag har jag kommit på mig själv med att älta. "åh nej, nu kommer hon/han tycka så om mig". Det känns som sagt var bättre idag.




Jag skulle vilja vara lite mer handlingskraftig. Säger man så? Anyway. När det gäller för andra kan jag gå över krossat glas för att det ska ske men för mig själv så blir det på något vis uppskjutet hela tiden. Skärpning!



Nu ska jag sova.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0