electric sleep



paris 0611



gymnasiebild
båda tagna av Stina "snabben" Berg.




Idag har jag jobbat 6-13. Det var ok, så jäävla trött dock. Jag vet inte vad det är med mig men jag kan inte sova när jag vet att jag ska upp 5. Det GÅR bara inte. Jag bara ligger och räknar ner timmarna. Sämstheten.


Nu sitter jag och lyssnar på lite Blondie. Jag och Errol ska ut ikväll, Stadt ska tydligen leverera. När jag kom hem idag var det strömavbrott i hela huset så jag ringer karln som en god kvinna ska göra när det är något som är fel med elen hemma. Det var tydligen strömavbrott i hela stan? Hela hamngatan låg i mörker. Och ni som inte bor här, hamngatan is the shizzzz i Hudiksvall. Det är där det händer.


Nu ska jag dansa in i min garderob och försöka hitta något att ha på mig ikväll.
Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0