Allting om ingenting



Fotograf Bonnica Sjöblom


Skulle inte sagt nej till lite skinny dipping just nu.


Jag har verkligen inget att säga just nu så det blir lite random tankar bara.

Sitter och tittar på första avsnittet av Jersey Shore. Jag vet inte varför jag älskar det hjärndöda programmet. Men det är verkligen underhållande. Alla skriker åt varandra och är bajsfulla hela tiden. Awesome.


Jag skulle vilja ha grå linser. Det gör så att man får ljusare ögon och inte sådär plastigt blåa som man kan få med linser. Enda problemet är att jag skulle göra mig själv blind andra dagen.

Hur kan man vara trött ända in i själen? Jag tror jag behöver en hård nattsömn nu. Och en varm dusch. Jag ska vara kräftröd när jag kommer ut.

En riktig hemmafest skulle vara skitroligt. Synd bara att det är ett utdött ämne och man vill inte ha den hos sig själv. Hehe.



Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0