with your proud ways

Tjenareeee, nu är jag framme. Eller jag kom ju igår men jag var död 2.0 igår. Först så hade vi varit vakna hela natten, sen kl 3 kör jag till Arlanda. Vi kom fram vid halv 7 tror jag. Skrev ut boardingpass och grejer. Sa hejdå till Stina och Errol, blääääää. Flög först till Amsterdam, väntade där tre timmar. Flög sen till Aberdeen, fick en taxi direkt och det kostade 15 pund till hotellet från flygplatsen. Billigt!

På kvällen när jag hade packat upp och installerat mig någorlunda så gick jag ner till restaurangen och käkade en köngmiddag. Först vitlöksbröd med tre kilo smält ost på. Sen en rib-eye steak med hemgjort potatismos. Mhm! Tog ett glas vin i baren och spanade läget, gick upp och tog en dusch. Jag låg nog vid 8 tror jag. Helt slut, sov till 8.30 imorse, gick ner och käkade frulle. Idag är det busväder! Det regnar och blåser, men det gör ingenting. För då låtsas jag att jag är på Hogwarts. Jag går runt och fotar interiören här, sjukt fint! Ni ska få se:




Trappen vid receptionen



Ett allrum på övervåningen



Mitt rum! Nu när jag ser bilden i efterhand ser det lite läskigt ut...



Min säng, aaaaaasskön. Spikmattan är redo!



En fin trapp



Korridorerna är fantastiska!



Fina tavlor



Suddig bild på den öppna spisen i loungen, med mig i den vänstra spegeln.



En sliten Thina nu på morgonen...



Jag fortsätter skriva ikväll eller imorn!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fantastiskt Thina! Hoppas du har kul!

2011-10-25 @ 16:00:14
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: Stina berg

Fan vad mysigt Thina! Jag förväntar mig asmycket bilder!

2011-10-26 @ 09:05:53
URL: http://Stinaberg.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0