Slain's Castle

Herregud. Vilken kväll.


Jag åkte till puben vid 11 då dom öppnade och satte mig ner med en cider. Kände mig lite awkward och sådär, men vilket sjukt ställe! Massa spindelväv överallt och läskiga målningar. Tjejtoaletten var bakom en bokhylla som man måste gå bakom. Så galet coolt! Och massor massor massor med bord och små vinklar och vrår. Supermysigt. So anyways. Jag sitter där med min cider och helt plötsligt har jag en bruds röv rakt i ansiktet. Jag vänder mig om och asgarvar för det var bara så roligt. Och där sitter det tre tjejer som bjuder in mig att sitta vid deras bord. Pamela, Laura och Shelley heter dom. Sååå otroligt roligt vi hade! Vi målade en varsin mustache på våra fingrar, jag hade en mexicomyrt. Laura hade en Hitler/Charlie Chaplinmyrt.

Jag sa att jag ville åka till en funland imorn och då frågade dom vad jag hade planerat för söndag. Ingenting sa jag, för jag har verkligen inte planerat någonting innan den här resan. Så dom ville ta med mig på en roadtrip på söndag! Så jävla snällt! Dom ska hämta mig på söndag här vid hotellet kl 12. Har jag tur eller vadå? Dom sa att jag måste se "the real Aberdeen!" Haha. Vi hade good times på puben.

Sen tog jag bussen hem, Laura var snäll och följde med mig till vilken buss jag skulle ta och skrev ner sitt nummer och allt. Skrev ner massa grejer jag måste se i Edinburgh också. Jag ska nog ta en dagstripp ner dit någon dag nästa vecka tror jag.

Nu är jag salongsberusad och ska lägga mig! Blir en segdag imorn. Kanske åker till det där funland på eftermiddagen.


PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0