Shit asså!

Idag är det 13 dagar kvar tills jag åker till Skottland. Jag börjar längta rätt så hårt nu känner jag. Hotellet jag ska bo på heter Atholl Hotel och är så jävla fint. Inte "fint" som i svindyrt-få-sin-vikt-i-guld-vid-incheckningen utan fint som i mysigt-slott-jag-skulle-köpa-om-jag-var-oprah-rich.


Ikväll har jag och E-nizzle gjort tacos tillsammans. Det var supermysigt, vi tände ljus och lyssnade på Beatles. Hemmakvällar är "the shit" som vi sa för sjuhundra år sen ungefär.

Imorn jobbar jag bara 6-10:45. Det känns pissigt att kliva upp så jävla tidigt men när man kommer hem är det alltid lika skönt att man har hela dagen framför sig. Så jag kanske ska göra något vettigt imorn på eftermiddagen. Träffa mammsen tror jag! Mamma <3



Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0