Lista i brist på annat

Jag har inte gjort något på hela dagen. Eller jo, jag gick till affären och köpte massa götta. Sen satte jag mig och kollade på film med gardinerna fördragna. Vampyr. Mysdag, nu sitter jag och lyssnar på mister vreeswijk och gör en lista jag snodde. Hehe.


Klädsel
Vad har du på dig idag:
Först hade jag bara min birthday suit men nu har jag svarta tights och en grön klänning
Vad använder du just nu för skor: Converse året runt
Favoritfärg på kläder: Svart

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag, hoppas jag...
Du pratade med: Errol-karln
Du delade en drink med: Laura i fredags
Du gick på bio med: Oj, det var så grymt länge sen. Tror att det kan ha varit Errol. Eller Stina.
Du gick på stan med: Laura när vi jagade bussar
Skällde på dig: Har inte fått skäll på ett tag nu faktiskt. Har lyckats klara mig.

Senaste
Låt du hörde:
Telegram för Lucidor
Film du såg: The haunting från 1963
Mat du åt: Lasagne!
Kram: Laura
Puss: Shelley när vi skildes åt
Fest: I fredags
Känslan: Illamående för att jag krossade en påse chips nyss...
Ilska: Var ett tag sen jag var arg, så jag kommer inte ihåg just
Resa: Är i Skottland nu så.
Glädje: På promenaden tidigare idag. Det kändes friskt och härligt.
Dröm: Kommer inte ihåg faktiskt, är nog några dagar sen och då är det borta.
Boken du läste: Läser just nu Alvklingan. En fortsättningshistoria på Sagan om ringen-triologin. Jag vet, jag var också skeptisk först men den är faktiskt bra.
Personen du träffade: Karln i receptionen.
Personen du pratade i telefon med: Errolisen
Personen du fick sms av: Stinaälsklingen! <3
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig.
Gången du var utomhus: Tidigare idag när jag prommade.
Gången du sov: Inatt.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, kommer inte ihåg faktiskt. Lite svårt när alla bor i olika städer.
Saken du köpte:
Chips, cola och vindruvor.

Om dig
Namn: Jenny Christina Dahlberg
Ålder: 21 somrar (brevvänsmaterial)
Smeknamn: Thina
Syskon: Världens bästa bror och syster. Jag är minst.
Sysselsättning: Jobbar på Lidl sen maj.
Bra egenskaper: Jag är en bra lyssnare och lojal. Sen är jag sjukt rolig också.
Dåliga egenskaper: Lat.
Hårfärg: Mörkt
Ögonfärg: Bruna
Skostorlek: Har olika på typ alla skor men mellan 37 och 39 I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0