Aye!

Hejsan.


Igår på kvällen satt jag i loungen och drack vin och läste min bok i godan ro. När jag tittar upp så har en man satt sig mittemot mig vid mitt bord. Han kom från Glasgow och pratade så brett att jag verkligen fick anstränga mig att höra ett enda ord av vad han sa. Vi hade några häftiga diskussioner angående religion, etniska ursprung och allmänt uppförande. Det var intressant faktiskt att få höra hur han såg på saker och ting, och hur det är/har varit i Skottland.


Idag var jag lite sliten på morgonen men jag klev upp och käkade frukost, avled två timmar i sängen. Jag tittade på The Piano. Hur fin?! Det var så länge sen jag såg den så jag kom inte ihåg några detaljer. Jag ryckte upp mig vid 11tiden, gick ut och gick. Till en park som heter Victoria Park. Gick några omvägar hem och fick se mycket fint. Tog bland annat kort på en katedral (?) som jag bor granne med men har tokmissat. Jag menar, den är ju så "liten"...








Here I go on my marry little way!



Från Victoria Park.


Nu blire chill på 2.0-nivå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0