Jag googlade hur man stavar fyrverkerier...för hur ofta skriver man det liksom?

God kväll.

Jag har nu plöjt true blood säsong 1 och 2. Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att Anna Paquin är en bra skådis. Eller om hon ser bra ut för den delen. Jätteskumt. Serien är väl helt okej, men ganska mycket är olikt böckerna. (ja, jag har läst alla och ja jag är en vampyrnörd...) Tänker fortsätta nu med säsong 3.


Dom sista dagrna nu (åker på måndag) ska jag ENBART slappa. Sova länge, äta god mat, promenera och bara njuta av ledigheten. Det enda jag har planerat är att imornkväll ska jag se fyrverkerier nere vid stranden. Det kommer nog bli mys. Och en bra avslutning på resan.


PUSS

Kommentarer
Postat av: thidan

Har också svårt för att bestämma mig för om hon ser bra ut eller inte. Men, hon är ju aaasjobbig! Karaktären alltså. Som en liten fjortis som kan allt själv.

2012-01-10 @ 22:24:29
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0