Beat it ese!

Jag och E-rollah såg Easy A igår. Som jag skrev på facebook, bästa filmen i sin genre! Vi skrattade så vi dog ibland. Dialogen var gryyyym. Så jävla skön brud alltså. Jag hittade även en bra låt i filmen som heter Sexy Silk som inte finns på spottn. Sääämst.



Nu sitter jag här i soffan, har precis vaknat. Jobbade 11 friska timmar igår så jag var lite möhöhööör när jag kom hem. Men det var ju lördag så det blir finfin OB på det dååå. Som ni ser i mitt textspråk har jag grymt tråkigt och vill bara vara hemma. Meeeeen idag jobbar jag också. Dock bara tre timmar och jag börjar 14.30.



Nu du Stina Berg, är det inte långt kvar tills jag får pussa och krama på dig! Gonna be sweeeeeet.




Rajt nao, ska jag kolla på Hem till Gårn. Pusshej.


UPDATE det var inte Hem till Gårn idag. Säääämst

Kommentarer
Postat av: Stina Berg

Ja snart är jag hemma och myser med dig!!!!!! snaart så!

2011-06-06 @ 02:31:47
URL: http://flyingdemonbirdkick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0