work it




Sådär kommer jag se ut i sommar. Jag är helt säker. För jag är ju också bootyfab under allt detta...icke fab.


Jag har utvecklat en vattentät gymplan också för att ta mig dit som jag, om jag känner mig duktig gör varje gång på gymmet. Först trampar jag på en trampmaskin där man går ner snett med benen. Feeett jobbig, i ungefär en kvart. Sen en "vanlig" trampmaskin i ungefär en kvart också. Det värmer upp bra och man får igång blodet och svettas som en tok.

Sen brukar jag gör magövningar, bröstmuskler (beyonce har inga hängpattar) och benövningar. Jag har tagit typ 150 i benpressen en gång. Gave birth to my spine...

Efteråt så är det grym strech som gäller. Annars är man Agda, 94 imorn. Jag och Errol strechar alltid med varandra så man verkligen går igenom hela kroppen.


Appropå att se ut som Beyonce beach '11 så ska jag fika med Hanna nu på Dackås. Blir väl att trycka en semla.


HÄJMÄRE

Kommentarer
Postat av: Hanna Ädel

Äh, du kommer vara snyggare än så!



Tack för idag hunbun! och haha, du hade redan planerat att våldta en semla du ;)



PUSS! <3

2011-02-22 @ 17:19:12
URL: http://fotohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0