"va, är HON med HONOM?"

Ungefär så känns det efter lördagen, vilket jag glömde skriva. Det var vääääldigt mycket "va, är HON med HONOM?" "känner DOM varandra?" "oj, vad annorlunda HAN ser ut!"

Det var som att jag inte sett folk på sju hundra år!

Aja, änywäy så har det varit en uträtta-ärenden-dag idag. Inte mycket roligt, men ack så viktiga saker. Ikväll blir det nog bara mys tror jag, efter ett gympass såklart.

Och förresten, på onsdag tatuerar jag mig. Dööör lite när jag tänker på det, har inte riktigt fattat ännu. Självklart kommer det bilder så fort det är klart!


Imorn ska jag, mamma och Errol på bio och se True Grit! Åh, vad vi har suktat efter den alltså. Känns som när man blir klappad på rätt ställe.



Laterz.

Kommentarer
Postat av: Stina Berg

TELL ME EVERYTHING!!!! Vilka är med vem och vem känner vem!???

2011-02-24 @ 21:05:20
URL: http://pussssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0