SORRY!

Jag är så hemskt ledsen för att jag inte visade min överraskning! Jag jobbade 7 timmar i torsdags och i fredags och igår jobbade jag 9 fucking timmar! Dog lite, men sweet cash i slutet av månaden.


Har även sett True Grit på bio med mammsen, den var typ....bäst. Den absolut bästa Coenfilmen utan tvekan och utan konkurrens. Trots Fargo och Millers Crossing.

Ikväll så har jag och Errol varit på Texas och ätit trerättersmiddag, jag spräckte magsäcken men det var så jävla värt det. Jag åt entrecóte och Errol åt hot scampi.




















Så nu, mina vänner till mig överraskning ni fått vänta på.




Min tatuering! Texten är från Dire Staits - Brothers in arms och är min mammas absoluta favoritlåt. Jag tycker att texten passade bra när jag ville hylla min familj, plus att det är mamma som skrivit så det är hennes skrivstil jag har på kroppen resten av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0