sjuuuuk

Jag är förkyld och tycker synd om mig själv. Jättesynd om mig själv. Så jag har tryckt en Ben&Jerry idag med Errol, och tittat på typ hela första och halva andra säsongen av The Big Bang Theory. Den serien är så jävla bra. Jag lever numera för Sheldon Cooper. Bezt.


Tänkte träna ikväll men jag vill inte bli ännu sjukare så nu har Errol gått till jobbet och jag sitter i soffan och ska precis sätta igång ett asfett quest på Heroes of Might and Magic 3. Ja, jag kanske är en nörd but I make it look gooooood.


Förutom just nu då, med gråa mysbyxor och en för stor t-shirt utan BH.

Kommentarer
Postat av: lotta

THE BIG BANG THEORY ÄR SÅ JÄVLA KUL!!!!!!!

Så jävla äkta också att du är DEN ENDA som förstår att det är ett roligt program! Alla och då menar jag ALLA här tycker att det är skitdåligt?! Är dom cp? I think yes.

2011-02-10 @ 17:59:58
URL: http://whereisandrae.blogg.se/
Postat av: lotta

och krya på dig snyggaste vargtazzen <3

2011-02-10 @ 18:01:15
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0