roxy roller

Hmm, vad har hänt idag? Ganska mycket faktiskt. Dagen började kl 10 med att jag bytte allt godis på Hemmakväll. Efter tre års ryggskott så gick vi och käkade lunch på Radjos. Vi drog en runda på stan och framkallade lite Frankrikebilder. Dom blev helt okej, några var lite mörka men vad kan man begära av en helt vanlig kamera. (Icke digital alltså..)

Jag köpte en aaaasskön stor tjock kofta som är persikofärgad, en BH och ett träningslinne.

Hmm, var det något mer? Javisst ja, det snöar. Bajsmycket, och har gjort hela dagen. Precis. Hela. Dagen.

Jag är säker på att det var något mer...jag skulle berätta....Vad fan var det?







JAG SKA TATUERA MIG OM TRE VECKOR. JAG ÄR BAJSNERVÖS FÖR DET KOMMER GÖRA BAJSONT BAJSBAJSBAJS.

Jag ska tatuera in två rader text på min vänstra skuldra som min mamma ska skriva. Den är tillägnad henne och min familj och kommer från min mammas absoluta fravoritlåt Brothers in Arms med Dire Straits.

you did not desert me,
my brothers in arms


Kommentarer
Postat av: Stina Berg

Fan vad coolt Thina! Jag vet hur länge du velat tatuera dig så jag är så glad för din skull :D du måste ladda upp frankrikebilderna på bloggen så man får seee!!!

2011-02-04 @ 19:46:17
URL: http://pussssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0