marcy playground

Stadt levererade igår, det var sjukt roligt och jag träffade många oldies som man inte sett på sjuhundra år typ. Vi drack drinkar först på Manis, det är ett okej förställe. Sen drog jag, Hanna och Noor vidare vid halv 1 ungefär. Träffade Igor och Martin på Stadt. Dansade, drack och skrattade. Bra kväll!

Kom hem, var en liten kärlekstiger och busade med Errol men han var för trött för att orka med mig så vi somnade ganska fort. Jag sover så jävla bra när jag varit ut, inte för att jag var det minsta full igår faktiskt. För då somnar man ju no matter what. Mår bra idag också! WIN!


Nu ska jag äta frulle, sen ska jag ner och reta Errol på jobbet. Blir nog någon timme på gymmet också. Träna bort lite spritfett. <3


i'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0