kitsuné maison

Idag sov jag till klockan två på dagen. Anledning? Jag jobbade kväll/natt på härbärget igår och det är inte mest ansträngande för kroppen utan för psyket. Jag stålsätter mig för att inte ta med mig deras öden hem. Och det gör jag faktiskt inte heller. Jag tycker att det är mer värt att jag kan fortsätta hjälpa dom än att jag ska lägga på mig och inte kunna stanna kvar. Men å andra sidan så kan jag sova i typ 13 timmar när jag kommer hem nästa dag.

Tiden är inget alls, timmarna dansar vals över din säng




Nu väntar jag på att Errol ska sluta jobbet så att vi kan åka och storhandla! Det finns 0,00 mat hemma. Förresten så ska jag beställa tatueringstid idag. Mer om det senare!



Puzz.

Kommentarer
Postat av: Stina Berg

Har du börjat jobba på ett härberge?



Vadska du tatuera!!??

2011-02-03 @ 05:12:41
URL: http://pussssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0