damn

Igår var ingen bra dag att heta Thina. På förmiddagen mådde jag lite illa men det gick över ganska fort. Då trodde jag att det hela var över. Men på eftermiddagen/kvällen började jag få regelbundna kramper i magen och det gjorde verkligen skiiitont. Trodde jag skulle gå av på mitten typ. Så jag ringde rådgivningen och fick tid på akuten vid 18.00.

Och på akuten fick jag vänta. Såklart. Det var inget jävla kl 18.00.

Så när jag hade väntat så pass länge att jag lyckats lära mig stava till schweizerschnitzel fick jag äntligen en läkare. Han sa att det fanns tre alternativ såvitt han kunde se. Antingen så var det:
- Ett utomhavandeskap...Föga troligt måste jag säga.
- Vinterkräksjukan
- Att jag behövde bajsa ut ungefär min egen kroppsvikt.


Jag vet inte vad jag ska tro men just nu känns det helt ok. Ska jobba snart och träffa Lotta och Sarah ikväll. vi ska dricka lite vin och prata minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0