who cares

Godmorgon, jag har sovit till nyss. Det är ju lördag och då får man sovsovsovaaaaa. JAaaAAa!


Jobbade igår, slutade dock rätt så tidigt vid 21. Gick hem och kollade på Big Brother såklart. Jag har varit pretty inactive här någon vecka nu, har varit konstant med Errols familj som flygit in från Australien. Det har varit otroligt mysigt, vi har ätit massa god mat och skrattat. Dom har tyvärr åkt hem nu, bläää. Fast vi ska åka och hälsa på dom så fort vi bara kan!


Jag har skrivit kontrakt med Lidl nu, så nu är allting klart. Så megaskönt att veta att jag har jobb i sommar.

Ikväll ska jag okså jobba, jag är så fett förkyld så jag ska inte ut efteråt. Och ikväll är sista dagen på Texas för mig. Tråkigt att lämna mina roliga arbetskamrater. Men skönt att slippa uteserveringen och värmen att jobba i på sommaren. Hanna har berättat skräckhistorier från uteserveringen för mig. Haha.


NU ska jag däremot snart gå och titta på mitt syskonbarn som spelar badminton. Hon är så duktig, jag växer alltid någon decimeter på längden av stolthet när hon spelar.


Aiiiight, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0