The Hills

God eftermiddag all of ya'llz.


Jobbet igår var helt jävla sjukt. Det brukar vara helt okej lugnt och folk brukar gå när jag går hem vid elva-tiden. Igår KOM det folk när jag gick, och det fanns typ inte en enda stol ledig i hela restaurangen på hela fucking kvällen. Mina fötter dog lite av allt spring. När jag gick hem drog jag några djupa andetag av frisk, ren luft.

När jag kom hem var jag ensam för Erroli är i Stockholm. Jag har köpt med mig lite götta som jag göttade i mig framför TV:n. Jag tittade på halva New Moon, tröttnade och tog en lång kokhet dusch, somnade som ett barn. Min och Errolis deal är ju att vi får sova hur länge vi vill på lördag och söndag. Så jag sov, ohyeah jag sov. ÄNDA TILL KLOCKAN 11! Fifan.



Nu har jag precis käkat pannkakor och tittar på The Hills tills jobbet börjar 17.00.


Det var mitt liv idag. Varsågoda.








Det är inte mitt fel att jag föddes med 100% coolhet. Ehrm. Don't hate the player.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0