satan takes a holiday

Hej igen, my long lost friend. Jag är tillbaka, vem vet för hur länge men just idag är jag tillbaka.

Jag har jobbat på Lidl sen i tisdags och idag är min första lediga dag utav två. Ikväll är det även valborgsafton. Errol, jag, Tomas och Hanna ska ut på Stadt. Det kanske hinns med en liten brasa också. Lite vin, lite fina kläder, bra musik. Och härligt folk. Låter som en helt okej combo tycker jag då!


Idag har jag försökt sova länge men vaknade kl 8. Somnade om till kl 10. Ovärt. Sovmorgon och ledig liksom. Darn it! Äääh, klev upp och åkte ut en sväng med bilen. Lyssnade på musik med högsta volym och sjöng med. Total frihetskänsla. Att bara sätta sig i en fulltankad bil och plugga in iPoden och dra iväg. Ahh, du små nöjen i vardagen.

Just nu är jag ett slakt i soffan. Ska väl samordna något i middagsväg och stänga av datorn, TV:n, vara duktig. Äsch. Vem orkar.


Saknar er speciellt mycket idag Torontofolket! Hade varit helt perfekt om ni varit här nu, vi hade grillat, druckit öl och sett på brasor. Dansat som om ingen såg oss och skrattat.


OST för idag:

Satan Takes A Holiday – Heartbreaker


PuZzzzZZz

Kommentarer
Postat av: H A N N A s ♥

hej!

Jätte söt blogg!

Kolla gärna in min :)

Kram!

2011-05-01 @ 16:53:11
URL: http://tshtsh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur går jobbet?? trivs du? Hur var valborg??

Jag saknar dig med älskling <3 Önskar jag hade kunnat hängt med dig på valborg med.



Du får hälsa alla och ge dig själv en bamsekram från mig.

2011-05-05 @ 19:09:37
Postat av: Jessica

Hej!

Jag hittade din blogg när jag sökte runt om fakta på arriate. Jag fattade i din blogg att du haft praktik på arriad hotell?? jag har själv sökt praktik där så undrar om jag kan få lite inside tips från dig?? Skulle bli väldigt tacksam om jag fick din mejl så jag kan fråga lite saker.



Ha de fint!

Jessica Andersson

2011-05-17 @ 00:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0