nouvelle vague

Bra gruppjävel.


Det regnar ute och är grått. Söndagsväder. Jag sitter inne med datorn och myser. Har varit på stan och käkat pizza med världens bästa Hanna. En lunchdate. Vi pratade om gårdagens äventyr på Stadt. Jag jobbade till 21 igårkväll, sen tillbringade jag en halvtimme-ish på jobbet och gjorde mig i ordning för en röjkväll. Tog en cider på Texas, smög mig upp till Hanna där det var förfestmys. Drack lite vin, lyssnade på musik, dansade. Vi gick ner till stan vid halv 1 och in på Stadt. Eller förlåt, Gossip.

En precis lagom utekväll, lagom full, bra folk, varmt ute, bra musik.


Nu sitter jag och masserar min hjärna med lite Enya. Perfekt bakismusik. Det är som att hon sitter inne i mitt huvud och bara omhuldar min hjärna med bomull och olivolja. Nu spårade jag ur. SAWRY.


hEjDå fNiZzzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0