när planeterna stannat

Mitt favoritväder idag, dimma och ett stilla regn. Mysfaktorn får hjälp på traven.


Men trots min förkärlek till svenskt regnväder så dras mina drömmar till varmare länder, ett resmål innehållandes långa varma nätter och paraplydrinkar. Kanske ett äventyr i en gränd, kanske ett äventyr att gå vilse och hitta tillbaka igen. Jag har tänkt att bjuda Errol på en resa i augusti efter att jag slutat på Lidl och innan jag börjar plugga. En liten sommarsemester sort of. En vecka i Barcelona tror jag att det blir. Det kommer absolut hinna ändras och ändras tillbaka fyrahundra gånger, it is what it is.


Sheavy – Electric Sleep


Ett låttips mitt i alltihop. Hittade denna på en av min brors spellistor, låter gammalt men är nytt från Kanada. Tribute till mina bruds over there.


I've got the dreamers disease.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0