Intro, outro

Jag var på intro på Lidl idag, fick ett fett soft schema och träffade några av mina fellow arbetskamrater. Det var mycket information men jag tror att efter några veckor så sitter det som en smäck. Jag är ledig mellan tre och fyra dagar i veckan och har mellan 15 och 21 timmar i veckan. Det kallar jag heeeelt okej på sommaren.


Jag, Errol och min fina mamma träffades för 11-fika på Dackås imorse. En mysig lite date som avslutades med att vi matade fåglarna vid Lillfjärn med ungefär halva Fazerlagret. Jag har sparat skitmycket "gammelbrö" till dom giriga änderna. Och det var en gås som fräste mig i ansiktet också. Tack för det liksom?


Nu ikväll så har mamma varit hos oss och jag gjorde god mat. Fläskfilé med potatisgratäng och vitlöksbröd. Man typ...dog? Så jävla gott. Vi satt i vardagsrummet och pratade om det mesta mellan ozonlager och magmagrund. Efter det tittade vi på Cornelis. Den var betydligt bättre än vad vi trodde. Vi andades en lättnadens suck över att skymfen inte var så stor som vi befarat. Popcorn och cocacola. En klassisk filmkväll.


Errol försöker för tillfället lära sig hur man gör en trippelmegaultradeluxcombo eller nått i den stilen på ett fightingspel som jag är måttligt road av. Jag däremot sitter på icanhascheezburger och småfnittrar nöjd över livet for now.


yours.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0