snodd från baby s

Du heter: Jenny Christina Dahlberg

Smeknamn: Thina
Beroende av: Musik i bilen, goda saker att äta (inte nödvändigvis godis), resa och Errol
Vad tror folk om dig? Faktiskt ingen aning. Skulle vara kul att veta. Eller?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och kläder.
Hur imponerar man på dig? Om jag tycker att du är rolig.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, när jag tittar på Family Guy

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från Errol: "Om du tycker jag är taskig så titta vad jag skrev på Facebook för några timmar sedan".
Var bor du? Hudiksvall, pizzeriorna och frisörernas högborg

Trivs du där? Mja, det duger så länge.
Har du haft sex idag: Nej

 

Hur svarar du i mobilen: "Ja, det är Thina" väldigt hurtigt

 

Vem ringde du senast?: Min mama
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi ses imorgon, var vaken!
Brukar du komma i tid: Ja, oftast. Det har hänt något om jag inte är i tid.

Hur känner du dig nu: Lökig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Blä

Vad saknar du: Att vara utomlands
Hade du en bra kväll igår: Jag jobbade, räcker det?
Favorit dryck på morgonen: Jucie, tropisk jucie
När brukar du oftast gå och lägga dig: mellan 12 och 1

Är du blyg?: Nej, skulle ta mitt liv om jag var blyg.
Sysslar du med någon idrott: Haha, nej verkligen inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Alltså, nej faktiskt inte
Har du spytt offentligt: Mhm
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Charma en brud
Är du nöjd med ditt liv: Jadå, fast jag vet hur bra det kommer bli :D

Är du bortskämd: JA
Vad gör du i morgon: Jobbar
Vad är det värsta du vet?: Människor som är defensiva hela tiden, och blyghet

 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, sånt som håller livet ut

Vad är det finaste du fått?: Materiellt, en bil och min förlovningsring. Icke materiellt, min familj och mina närmaste vänner
Du samlar på: Erfarenheter, klyschigt men sant
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Rrrrrresa, ge bort pengar
Vill du gifta dig: Ja, och det ska vara två bröllop. Ett borgl
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller 7up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0