lökdag

Jag har haft en superchill dag, har mest sovit och läst min älskade bok. Det är den femte boken i en vampyrserie som heter House of night. Tung!

Nu för några minuter sedan fick jag även reda på att Paow faktiskt har varit otrogen! Ja, jag kanske är lite seg men ändååå. Åååh det är så roligt eftersom att

A) hon helt har förnekat detta på sin blogg, även hugo har förnekat detta stackaren.
B) jockiboi spelar in samtalet och avslöjar paow på sin blogg, hon är helt ovetande
C) hon tänkte inte berätta något! karmaaaaaaaa
D) kissie hade rätt för en gångs skull!


Ok, nog nu med skitsnack. Vi ska spela lite DeathSpank 2 nu, sen lite Yoshis Island kanske och dricka en kopp te. Förresten, vad hände med semi-snön på marken? Det är typ inte snö, men det ligger kvar? Eller vaddå? Äh, jävla semi-snö...


Nu, te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0