live, work and travel

Ja, jag vill inte bo i Sverige. Det tror jag är ganska klart att det inte kommer att hända längre fram i tiden heller. Vi funderar på Los Angeles eller Storbritannien. Men för sånt behövs det pengar och det sparas för fullt just nu. Meeeeen där emellan så har vi klämt in lite roliga grejer vi ska göra.

I november ska jag och familjen åka till Kanarieöarna och bo i bungalow en veckan. Najs.
I december ska jag och Errol åka och se MGMT på Berns i Stockholm.
Över nyår så drar vi till Nice, Frankrike.

Nahahahaaaaaajs.


Men åter till framtidssnacket. Ena dagen vill jag stanna i Hudiksvall och bilda familj och avancera sig här. Och det är säkert och bra och man känner alla och nära till familjen.

Å andra sidan vill jag inte bo i Sverige, jag vill inte känna alla, det ska inte vara tryggt och jag vill göra detta innan jag skaffar barn. För när man skaffar barn vill jag ha ett säkert och tryggt liv.

Vem vet vad som händer, vi har siktat in oss på Los Angeles för tillfället. Kommer ändra oss imorn igen. Men grundsaken i det hela är att släppa allt som är säkert och falla in i något som man inte har en aning om hur det kommer gå. Känns det spännande eller otäckt? Kanske båda, men det känns framförallt värt det.

Peace.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0