I wanna be your dog







Jag och Errol såg The Runaways häromdagen. Jag har lyssnat på Joan Jett med fler förut och visste lite om det innan men var inte speciellt insatt. Efter filmen ville jag bara kasta på mig skinnjackan och sparka in en dörr i rockvrede! SÅ JÄVLA BRA FILM.

Jag är numera kär i Joan Jett. Så jävla tufft och bra och coolt med brudrock från 70talet. Jag skulle kunna göra riiiiiktigt nasty grejer för att få varit med då alltså. Riiiiiiiktigt nasty. Jag vill även buga inför Dakota Fannings version av Cherie Currie, trodde väl aldrig att lilla Dakota kunde spela knarkande ledsångerska i rockband. Och vara riktigt HAWT at the same time. Mikket bra!




Idag har jag varit en sväng och uppdaterat recept på ungdomsmottagningen. Sen ska jag iväg och byta däck på bilen, eller inte jag men en mekaniker så klarre. JAG SKA ÄVEN KÖPA NYA VINTERDÄCK, MED DUBB. FYRA STYCKEN. Vuxenpoäng att lägga pengar på sånt.

Jag är gräsänka några dagar nu, Errol är på biznez-resa. Så ikväll ska jag och mamma mysa lite.


Mihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0