Pretty boy, this will be fun!

Tack Errol för att du äntligen har fastställt språk och innehåll i texten till I feel cream!


Idag klev jag upp som vanligt 7.30 och jag har gjort det vanliga, frukost och städning. Nu sitter jag bara och passar hotellet medan Eduardo är borta. Snackar med Stinisen på msn. Det är bara jag (och knappt jag!) som får säga Stinisen. Hihi. (det får jag inte egentligen men jag är så långt bort så hon kan ine slå mig som hon brukar göra)




saknar dig. trots bilden.


Jag är ledig på måndag, väljer mellan att turista i Ronda eller att åka till stranden i Marbella. Vet inte än.
Men på lördag ska jag och Isabell till en marknad ialla fall. Det ska bli intressat!



Jag läste Errols blogg nyss och han håller på att smida planer på en present till mig. Jag känner att jag ska leta lite jag också. Har en bra tanke på vad också. Hihi!






Over and out

Kommentarer
Postat av: Stina Berg

HAHAHAHHAHAH bilden <3 (bara så du vet så får du dubbla smällar när du kommer hem). Saknar dig fett med gumman! du får ta tag i bloggandet somfan nu när jag inte kan träffa dig varje dag, så jag kan se fina spanien!

2010-05-21 @ 23:48:32
URL: http://flyingdemonbirdkick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0