PICS!

Jag har rensat ur min mobil och jag hittade massa bilder som jag inte tänkt på förr!

Vi kan börja med när jag och Errol tog en spontantripp till Söderhamn på kvällen för att se på Oskarsborgen.







hahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Sen var vi ju på spa yasuragi tror jag det heter. Vi hade det så sjukt nice.



Självklart en svit, SOOOO SUBHUMANGIRL-STYLE ;P;PDDDPDPDPD:::D:D:DDDDDDDDDDD





Vårt matbord



Den varma källan i vårt rum





Vi beställde frukost till rummet och tog ALLT på listan, Errol käkade sushi såklart.



Inomhusbadet, alla golv såg likadana ut med stora stenplattor. Asfint.




Utomhusbadet, see what I mean?



Schleeeeeten efter massagen, men så väääärt


Och nu kommer dom första Spanienbilderna!



En liten del av min bakgård, dom vita husen är en liten by nedanför hotellet



Jag och världens sötaste, tjockaste hund Lucky


Meeeeer bilder kommer senare :D


Kommentarer
Postat av: tylyty9;p

ltylrt kut';ytt

utut;uytuyiuy

yi'ui;uiuiui

uiui'i;u;i

iu''ui'u;i'u;;oiu'o

'iu;i'u;['uoi

;ou;o['u;ou;o

;u;o;uou

u;ou;ou

u;o;u;ou

ouou[ou;'ou

ouou'ou

ou;ou;ou

o

ioiu

oi

oi



ip

ip

ip

ip

io

p

iop

pio

oipp

io

pio

ipop

oi

piopoi

poi

pio

opi

poi



poi

opi

pio

ipoip

iop

io

op

ipo

io



2011-02-01 @ 12:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0