Jag och Kenza

Alltså, jag blir alltid lika deprimerad när jag läser Kenzas blogg, just för att hån är perfekt. JÄMT! På morgonen när en annan ser ut som ett mobbat barn med automatvapen så är hon photo ready! När hon har varit på krogen en hel natt och dansat är hon precis lika fab. Jag ser ut som en, som Stina skulle sagt, svetthora. Eller nej, jag är svetthorans mamma. Beyond!

Det jag skulle komma fram till innan jag blev bitter är att vi förföljer varandra! Det har hänt tre gånger nu. Första gången var när jag satt bredvid henne på flygplatsen i Kreta. Andra gången var när jag såg att vi hade bokat exakt samma resa, samma tid, datum, flyg ALLT till Venedig. Tredje gången är nu, när jag såg att hon och hennes kille har varit på exakt samma spa som jag och Errol var på typ nyss.

3 gånger! Vi är typ släkt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0