Ja, den är snodd från Paow. Jag skäms inte!

2009:
Vad hade du för hårfärg - Eh, ganska ljus tror jag den var
Hur lång var du – 173, som jag har varit sen sjätte klass typ. Jag är inte bitter.
Vem var du kär i - Hihi, den bästa delen av 2009 var jag kär i Errol
Hade du nån Pojk/flickvän – I slutet blev jag och Errol tillsammans
Vad brukade du göra på fritiden – Gå i skola, sen när jag drog till Gävle hade jag typ 3 jobb
Vilka umgicks du med – Stina, Andreas, Igor, Martin, Bonnica, Errol.
Var allt bättre då – Kan jag väl inte säga, det är ungefär lika.
Skulle du vilja gå tillbaks dit – Nej, jag blickar framåt
Har du förändrats – Ohja

Nu:
Vad har du för hårfärg – Mörkbrunt, som ska bli lite ljusare
Hur lång är du? – 173, jag är fortfarande inte bitter
Vem är du kär i – Errol David Bulut, baby
Har du nån pojk/flickvän - Yaaaa
Vad brukar du göra på fritiden – Träffar Stina, går ut och dansar, myskvällar med baby
Vilka umgås du med – Stina, Andreas, Igor, Martin, Bonnica, Errol.
Hur ser du ut? – Se nedan


Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Inte till marken
Ljugit för en bra vän – Någonsin? Ja?
Svikit någon – Tyvärr, ja

Vem:
Skrev du senast till på msn – Hmm, Andreas tror jag det var
Kramade du senast – Errol
Sov du hos senast – Hos mig och Errol, som varje natt dom senaste sju månaderna typ
Vill du vara just nu - Jag vill bara vara mig
Ringde dig senast – Mammi!

Vad:
Drack du senast – Loka Hallon
Köpte du senast – En skjortklänning från Indiska
Gjorde du igår – Jag gjorde massa ärenden, solade och flängde runt bara.
Ska du göra imorn – Jag ska jobba med Errol, jag älskar att hjälpa honom på jobbet!
Vill du göra just nu – Vi ska kolla på en film, sen sovaaaa
Åt du senast – En banan
Är närmast dig som är rosa – Loka Hallonetiketten

Kärlek :
Du har sårat nån så den började gråta – Jepp
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Jepp

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Jaa-a
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra – Ja
Jag har smugit ut utan lov - Mja, det har jag nog.
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Nej, det tror jag faktiskt inte 
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Ja, det är väl klart?
Jag har fuskat i ett spel – Haha, ja för skitlänge sen.
Jag har struntat i ett prov – Ja, fast jag har alltid gjort dom senare.

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – Ja
Jag har tagit medecier mot drepression – Nein
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Haha ja, är det "dåliga tider"?
Jag har vaknat gråtande – Inte vad jag kan minnas
Jag har somnat gråtande – Ja

DÖDEN:
Jag hatar begravningar - Vem gör inte?
Jag har sett någon dö - Nope
Någon du har känt som nyligen som dött - Bara någon jag vet om, inte känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0