I´ve been a miner for a heart of gold

Igår så körde jag bil för första gången i Spanien, det var mycket spännande kan jag säga. Ingen följer stopplikten, fartbegränsningar, parkerar lite hur som helst osv. Men det gick bra, man behövde bara vara liiiiite mer uppmärksam. Hehe. Jag fickparkerade också! I Spanien! I stan! Jag är bäst!

När vi hade kommit till Ronda så var det första jag köpte en köla (cocacola). Den satt bra nog fint den. Och en mjukglass på det. Gaaah, gött. Vi turistade lite i Ronda och såg dom typiska Rondagrejerna. Bilder kommer lite längre ner. Jag sitter just nu bara och passa hotellet som vanligt vid den här tiden, ikväll ska jag och Isabell på marknad. Ska bli sjukt roligt!

Det är varmt här, så fruktansvärt varmt. Förresten! Jag har köpt presenter till Errol för han fyller år den 3:e juni. Jag köpte MGMT-biljetter i december på Berns och sen köpte jag här i Spanien cubanska cigarrer av samma märke som tydligen Fidel Castro brukade puffa på. Coolt! Eller inte coolt kanske med tanke på Fidels personlighet, men...liiiiiite respekt ändå! COOLT!

Ok, lite bilder från Ronda!





Paz betyder fred





Mer kommer kanske senare efter marknaden!




PUZZ



Ps.



Jag och min assistent Julia

Ds.


Ps 2.



Ds 2.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin solnedgång! kul med bilder! är de en Völvo i bakgrunden ja ser? :D

2010-05-22 @ 14:30:53
Postat av: lotta

Duktiga du!

HAHAHAHAHA BILDEN, DÖR

2010-05-22 @ 14:58:24
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0