hola!

För ett tag sen så sökte jag en hotellpraktik i en liten by i Spanien, men det var en annan som fick jobbet. Jag tänkte inte så mycket mer på det och gick vidare med mitt liv, dom sa att dom skulle höra av sig men jag tänkte inte så mycket på det. Så nu imorse så satt jag vid datorn och skulle kolla min mejl när jag ser ett meddelande från hotellets adress. Det står att den som skulle komma hade fått förhinder och nu frågade dom om jag ville komma istället. Jag sa JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA typ och sa att jag kan komma i början av Juni pga inbokade utlandsresor och diverse annat planerat. Så vi får se vad dom säger, jag hoppas till allt som är heligt att jag får komma!



en liten bild från staden där hotellet ligger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0