Hello goodbye

Förlåt för att jag har varit superdålig på att uppdatera men jag har haft gaaaanska mycket att göra den här veckan eftersom att jag flyttar till Spanien imorgon! Jag har fixat papper, biljetter, packat, sagt hejdå till vänner och bekanta, hälsat på familj, åkt bil, varit på spa. Kaos alltså!

Men idag är sista dagen hemma och jag har fixat allting så idag så tänker jag och Errol bara vara hemma och mysa förutom ikväll när vi ska till mamma och jag ska pussa henne hejdå. Imorgon så ska jag ta tåget kl 9 härifrån och Errol följer med mig ända till Stockholm för att vinka av mig. Det kommer bli supersorglig, som på film.

Jag kommer kanske inte uppdatera direkt när jag kommit fram och så, utan ni får klara er utan det några dagar troligen. Jag vet, jag vet, det kommer bli svårt men ni får take one for the team såattsäga...


Jag kommer sakna er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0