ett hjärta av sten

Jag hade en av de bästa utekvällarna på länge igår, vi (jag, stina, martin, igor och andreas) förade lite hos Martin först. Jag och Stina gick till CH och drack Strawberry Daquiris. Asgott. Där var det ganska lamt så vi drog med killarna till Stadt istället. Det hela slutade med att det blev händelsernas kväll...



Just nu sitter jag med bakispizzan och kollar på Mio, min Mio. Alltså vad är det med barnskådisar från 80talet, SPECIELLT i Astrid Lindgren filmer? Usla, är ordet! Min högra fot är en bättre skådespelare...

(Nyss från TV:n)
Mio: JUM-JUM, NU ÄRE SLUT ME OSS!


....

Kommentarer
Postat av: Julia

Men Jum-Jum är ju Christian Bale ju!

2010-03-29 @ 14:18:11
Postat av: Thina

jag vet, och ändå håller jag fast vid min mening!

2010-03-29 @ 23:39:25
URL: http://subhumangirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0