eeeen liten lista snodd från paow

Dagens humör: Lite ont i huvudet och förkyld.

Dagens mående: Saknar en viss videohandlare

Dagens borde: Klä på sig

Dagens frisyr: Knut as always

Dagens smink: Obefintligt

Dagens klädsel: Haremsbrallor och sleten t-shirt. Usch.

Dagens planer: Gå på Kicks och köpa ansiktsprodukter, handla mat och spela HOMM3

Dagens materiella vill ha: En permobil

Dagens fundering: Vilken family guy såg jag sist? Alltså jag har sett alla men vilken var det längst sen jag såg, som jag kan se om utan att kunna varenda skämt i förväg?

Dagens beroende: Datorn

Dagens tråkigaste: Vädret är ett givet svar

Dagens längtan: En övertjock, långhårig liten kattunge som älskar mig.

Dagens superlängtan: Solsken, värme och vattenpipa i nån random park någonstans med Stina

Dagens tidning: Non

Dagens låt: "Turning Japanese" med The Vapors


Kommentarer
Postat av: Julia

har-mens-brallor eller haremsbrallor Thina? det är min fråga.... :D

2010-03-01 @ 13:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0