bitter start på dagen

sitter här i soffan och äter gröt bredvid min sambo när jag tänkte kolla in på dessies blogg en snabbis bara sådär. rubriken var att hon hade handlar två "supersöta tröjor" och jag tänkte åh, det är sååå roligt med bilder på vad dom shoppar så jag skrollade ner och tittade först på en babyblå tröja hon hade inhandlat och bedömde den som helt ok. skrollade lite till och ser till min djupaste förskräckelse att den andra "supersöta tröjan" dessie har köpt är en exakt likadan som jag har! JAG HAR EN LIKADAN TRÖJA SOM EN 14ÅRIG BLOGGARE!

jag antar att jag måste bränna den nu och radera alla kort på mig där jag har tröjan men det är worth the effort. jag vill inte bli stämplad som blogg-stalker. iaf inte dessies blogg-stalker. kenzas däremot....




damn you dessie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0