Vampyrnööörd

Jag är en SÅN vampyrnörd! Jag fick en vampyrbok av Errol från Sverige för ett tag sen som heter Vampyrens Märke. Den läste jag ut på någon vecka, sen fick jag andra delen i serien iförrgår. Läste ut den igår. Nu har jag börjat med fjärde boken i Twilight-serien också. VAMPYRNÖRD! NÖRD! NÖRD!


Anywayz, jag har gått hela dagen så jag är helt slut som människa alltså. Har utforskat gamla delen av Ronda så att jag vet vart jag och Errol ska gå när han kommer hit om ratatataaaaaa 30 DAGAR! wiiiiiih



Såhär kul har jag nu:






Bild 1: den ser Lotta
Bild 2: den fattar tycke för Lotta
Bild 3: den vill ha Lotta
Bild 4: den tar Lotta.


Kommentarer
Postat av: lotta

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA YOU'RE KILLING ME

2010-06-18 @ 19:38:42
URL: http://whereisandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0