PLAY




Det är precis sånt här som föder min bitterhet. Allt är fel med den här videon. Precis allt.

Dom flygande ninjorna, dom superpigga småbrudarna med rosiga kinder, texten, den blondas "hiphop" moves hon gör lite då och då, att dom alla är jättesuperbästavänner!

PLUS att låter handlar typ om att dom har alla träffat en varsin kille och att dom gör allt för den här snubben som också antagligen är 12-13 bast.

Han ba "eeh, jag ville bara känna på dina bröst, hejdå!"
Hon ba "BUT THERES NO ONE ELSE THAT I CAN SAY THIS TO, IT´S US AGAINST THE WORLD!"
Han ba "öh, det är disco på fredag, vi kan ju dansa tryckare eller så om du vill, men inge mer asså"


Min absoluta favoritdel i videon är när dom går in i sina ascoola skolskåp style america och blir "förvandlade" till ninjaspöande trettonåringar. Underbart. Plus att dom heter Play. Really? Play.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Allvarligt? Vilken planet kommer dom ifrån?

Det är sånt här som får folk att tvivla på mänskligheten.

Sen ser dom bara ut som spice girls - wannabes.

2010-06-10 @ 19:38:46
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHAHA!!! åh, min nya favvogrupp. gIrL pOwWwEr 4-liFe! <3333

2010-06-11 @ 13:56:19
URL: http://astrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0