Listan med stor L

Här kommer en spontan lista över vad jag skulle vilja göra i livet, den kommer fyllas på med jämna mellanrum

[ ] Lära mig franska flytande, och faktiskt underhålla den
[ ] Plugga till något som jag faktiskt vill jobba som, inte till något som garanterat ger jobb
[ ] Bo utomlands större delen av mitt liv, helst UK
[ ] Få 5 barn, STOR familj
[ ] Resa så mycket som omständigheterna tillåter
[ ] Jobba med massa olika saker, inte bara ett eller två yrken för resten av mitt liv
[ ] Lära mig spela piano skitbra, ångrar att jag hoppade av. Min mamma hade rätt!
[ ] Strunta i vad andra tycker om mitt liv, jag ska göra det som känns rätt för mig just då
[ ] Vara modig och våga ta klivet in i det okända, som jag har gjort nu t.ex. flyttat utomlands

Det var allt jag kom på just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0