jag vill...

jag vill nypa dig i benet med mina fötter för att få din uppmärksamhet.
jag vill ha filmmaraton med dig.
jag vill laga en fin middag till dig med min speciella sallad.
jag vill somna på ditt bröst.
jag vill titta på när du duschar.
jag vill reta dig för att du inte kan säga ö.
jag vill jobba med dig.
jag vill sjunga för dig.
jag vill åka bil med dig och lyssna på bra musik.
jag vill klä upp mig för bara dig.
jag vill att vi diskuterar vilken film vi ska se.
jag vill till och med se filmer du tjatat sönder med dig.
jag vill vara lat med dig en tisdagseftermiddag.
jag vill vara uppe till tre på natten med dig.
jag vill lägga mina händer på dina axlar när du sitter framför datorn.
jag vill pussa dig när du går till jobbet.
jag vill möta dig halvvägs.




puss.





och stina, förresten. jag saknar att skratta fult. alla här skrattar jättefint och ett klingande läte i jämförelse med mitt bröl. saknar dig lafayette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0