Höst

Min favoritårstid är faktiskt höst. Det är tydligen ovanligt för de reaktioner jag fått som följd på detta är bla "nej men usch, det regnar ju bara och är ruskigt då!" och den här godingen "det är ju sluuuut på sommareeeeen dååååe!"

.....

Jag älskar regn, åska och rusk. Jag älskar höstens färger, att man kan gå i mysiga jeans och kofta utan att få svettutslag. Något jag ska göra denna hösten är att klippa en riktigt snygg lugg alltså! Och jag ska inte ångra mig som jag alltid gör. För jag brukar klippa lugg på hösten har jag märkt. Det är en tillfällighet, jag lovar.

Höst för mig är mysiga hemmakvällar, brasor på en strand, vackra färger, regn och myyyyys! Åh, höst. Och det här med att sommaren är slut....


BRA DÅ KANSKE MINA VÄRMEUTSLAG FÖRSVINNERRRRRRRR

Skämtåsido så pallar jag inte när det är varmt hela tiden. Vilket är ett enda stort skämt eftersom att jag bor i Södra Spanien...Men det jag menar är att jag föredrar höst. Alla gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0