help me rhonda!

en månad
fyra veckor
38 dagar
912 timmar
54720 minuter
3283200 sekunder

Tills Errol kliver av planet i Malaga.


Jag dagdrömmer om vad vi ska göra.


- gå på museer
- titta på gamla byggnader
- gå genom gamla delen av ronda och smyga genom dom små, trånga kullerstensbelaga gatorna
- stanna ute en hel natt och bara upptäcka saker, utforska
- shoppa
- äta och dricka gott
- sola och bada
- sova tillsammans igen
- mysa under en filt på en uteservering
- röka Errols födelsedagspresent (han fick kubanska cigarrer)
- titta på folk
- pussas och kramas


mitt hjärta slår ett extra slag när jag tänker på hur jag kommer reagera när jag ser honom för första gången på flygplatsen. jag tror att allt kommer att släppa då, allt som jag inte vågar känna efter nu för då skulle det bli för svårt. jag kommer falla i hans armar och aldrig vilja släppa taget.


erroli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0