Årsplanering (UPDATE!!!)

Kan Foki så kan tamejfan jaå!


Idag - September Spanien
September - November Sverige
November - November Spanien
November - Januari Sverige
Januari - Januari Ej valt resmål ännu

Och där emellan hinner vi klämma in ett besök till Stockholm i December för att se MGMT! Så jääääla fett det kommer bli alltså.



OBS, UPDATE UPDATE!

Jag skämdes så fantastiskt över min årsplanering så jag kände att jag behövde göra en ny, lite tydligare. För den där duger inte...

- Errol kommer och hälsar på i juli
- Jag fyller 20 år i juli
- Spanien till september
- Vi har 1 år första oktober och då blir det spa i Stockholm
- Kanarieöarna i november med familjen
- MGMT på Berns med Errol i december
- Fira nyår i Nice, Frankrike mellan 29/12 - 5/1 med Errol

SEN gott folk, blir det plugg, barn, ny bil, villa, vovve och hela skiten. Men först tänker jag och Errol resa och leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0