un-break my heaaaaart!

jag lyssnar på toni braxton, totalt underskattad låt. ni vet alla vilken jag pratar om.


igår var sveriges enda bonnica här och myste. vi drack te och två timmar bara flög förbi! vi hade massa massa att prata om, har inte träffas på skitlänge så det bara flöt på liksom. skönt att jag hann träffa henne innan hon åkte hem till norrköping.

idag har jag ätit frukost med stina, igor och andreas på tewes. vi gick på stan och kollade lite, stina köpte en söt klänning. jag köpte ett fint halsband, lite afrikainspirerat.

det känns bra att jag hann träffa dom viktigaste innan jag åker iväg ett tag!

fast stina kommer hit ikväll, vi ska dricka lite martinis. och packa.


nu ska jag kolla efter italienska köttfärsrecept, ska bjuda på middag imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0