sunes sommar

Som ni säkert alla vet så var det nyår igår, jag och stina skulle på fetaste festen, allt var bra. Meeeeen jag blir sjukast i kvarteret och stannar hemma med Errol i tvsoffan och tittar på en film istället. Men Stina kom till oss på natten och firade tolv-slaget iaf! Det var supermysigt.

Men jag är fortfarande sjuk och det är snökaos ute, jag sitter fortfarande i tvsoffan och tittar på film. Errol är på jobbet. Jag tittar på Sunes Sommar. Och dör så hååårt, Peter Haber är fanimej den roligaste mannen i världen.
"HÅKAN VI SKA INTE TILL ANKEBOOOOOOORG!"

Förresten så är det bara 10 dagar kvar till USA för mig och Erroli nu, kommer bli så jäla fett. Jag gjorde en liten packlista igår så man får med sig allting.

Jävla snöhelvete, om 10 dagar så slipper jag diiiiiiig gaaahahahahaaa!!!!




Jag sitter även och tänker på världens bästa Errol.
Jag minns när jag stod utanför din lägenhet mitt i natten och hoppades att du skulle vara hemma,
Jag minns när du kysste mig första gången.
Jag minns också när jag skulle flytta till Gävle och vad vi sa till varandra den dagen.

Jag är så glad att det är vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0