Brick by boring brick

Jag brukar inte gilla skrikig high school-musik men den här låten med Paramore gillar jag faktiskt.




vad har hänt idag? jag träffade min mamma på morgonen och tog en fika på tewe´s, sen träffade jag stina och tog ännu en fika på det nya fiket där hudiklivs låg. det var helt ok. vi åt goda munkar! sen blev det lite shopping för stina, jag hakade på som första smakråd såklart. jag fick även ett superfint armband av henne! tack babe, jag är kär i det (dig).

sen gick jag och hjälpte errol lite på jobbet.

nu sitter jag här. nice.



jag älskar dig


there is another world, a better world

Kommentarer
Postat av: Stina Berg

haha lungan bejb <3

2010-02-02 @ 14:50:32
URL: http://flyingdemonbirdkick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0