Bitter bortom all sans

Just det, jag är biiiiitteeeeeerrrrrrr!
Varför you say?
JO för att jag kan inte röra mig utan att få en sprängande huvudvärk
JO för att jag kan inte röra mig utan att få en tjernobyl-host-attack
JO för att jag kan inte gå på stan och köpa viktiga saker att ha med till USA
JO för att jag åker till USA om typ 6 dagar och då vill jag fanemej inte vara sjuk
JO för att jag snorar på allt som rör sig
JO för att jag känner mig som en heavy load som bara sitter i soffan med godisskålen och pizzan
JO för att jag kommer smitta ner alla jag känner och alla som jag vill/kan/har tagit på
JOOOOOOOOOOOOOOOOOO för att jag inte kan ligga på rygg och sova för då kommer tjernobylhostan igen



ok, nu har jag fått ur mig lite lite lite bitterhet. MEEEEEEEEEEEEEEN så är jag så in i helvete dum att jag läser en viss blogg och kollar på hennes asfina smala bruna perfekta kropp. lite skillnader/likheter på denne bloggare och mig:

hon är i thailand
jag äter thaimat

hon är rik
jag är inte det

hon har långt fint perfekt glittrande hår
mitt är grå/brunt tovigt kluvna toppar dassigt blä och inte glittrande

hon är smal OCH kurvig SAMTIDIGT! (kurvig i detta sammanhang betyder små små beyoncekurvor)
jag är bara kurvig (kurvig i detta sammanhang betyder då lite större än medel men vill inte använda ordet mullig)

hon är sjukt rolig
min humor har liknats med magnus betnér fler än en gång


ok, NU ska jag inte bittra mer. ska väl försöka välja en film att se på tills errol kommer hem.
om jag får en bitter kommentar på detta, välkommen till klubben arse.




Kommentarer
Postat av: Stina Berg

Då förstår du mig när jag säger att jag känner mig som en svetthora jämfört med henne!

2010-01-04 @ 18:33:47
URL: http://flyingdemonbirdkick.blogg.se/
Postat av: sofia

Man ska fan inte kolla på sånadär fusktyper!

2010-01-26 @ 19:32:46
URL: http://thidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0